Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

8 Mart 2010 Pazartesi

hiç düşünmeden inandım masal tadında yalanlara

"bir yol görünse uzaklardan, ışıklar altında son bulan..."

bazen hisler karşılıklıdır, aynı ritim ve aynı şarkı aklınızdan geçtiğinde istemsiz tek şey gelir aklınıza...

mesafelere inat bağlar vardır aranızda, camının önünde sabaha kadar beklersiniz, kendini zehirliyorsun içme o ldar dediğinde bile yakabiliyorsanız sigaranızı, yakabiliyor, ve uzaklara üfleyebiliyorsanız o ciğerinizde dumanı, eğer aşık olmak istemiyorsanız da bir yandan, kendini geri çekmek çok zordur...

onun için yazdığınız onca yazı, dinlediğiniz şarkılar, ciğerlerden okunanan şiirler, ve o okunanın ciğerinde biriken katran bile ağır gelmez size aranızdaki mesafe kadar. aradaki mesafeler, okyanuslar, kıtalar dahi olsa, duygular karşılıklıdır, belki anneyi öpmek kadar masum değil, belki bir bebek yüzü kdar saf değildir ama kusursuz aşk da olmaz zaten...

incir çekirdeği kadarolmayan mevzulara bir ekşilik katsa bile, sevmekten alamıyorsanız kendinizi ve mütemadiyen annenizi hatırlıyorsanız gözlerinizi kapattığınızda, ama aşık olmamak istiyorsanız, yeniden vurgun yememek istiyorsanız, zordur aşık olmak...

sokak çocukları kadar yetim aşklar yaşadım ben, kendimin vurgun yemesi değildi hiç bir zaman sorun olan, karşıdan gelcek olan cevabın belirsizliğiydi çoğu zaman kahırlardan kahırlara koşturan..

sus!

sevdiğim beni okuyor şu an, okuyor ve belki yanlış anlıyor, okuyor ve belki hiç geri kazanamayacak şekilde kaybediyorum onu. içtiğin her sigarada kaybettiğin sevdayı aramak ne demektir bilir misin sen?

0 yorum:

Yorum Gönder