Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

13 Mart 2010 Cumartesi

ğ harfinin tehditkarlığı

3/13/2010 03:55:00 ÖS Posted by mistrafantastic , , No comments
beni inkar etme dedi "ğ" harfi, şaşkınlıktan donakaldım. harflerin konuştupunu bile bilmeyen ben, üstüne bir de azar işitmiştim, hem de naifliğiyle bilinen bir harf tarafından. kendime gelmeyerek çalışarak geçirdiğim iki dakikadan sonra;

- saygılar abi, dedim.

ğ - gördüğüm kadarıyla beni twitterda, chatte, facebook'ta filan yazmıyorsun...
b - abi zor oluyor klavyede oraya ulaşmak..
ğ - erindiğinden ermeniye dayı diyorsun yani..
b - est. abi o nasıl söz..
ğ - gözümüz kör mü lan bizim, o aralarda ü harfi var ona basmayı biliyorsun ama..
b - bizim derken..
ğ - bak hala harfe edebiyat öğretmeye çalışıyor...
b - ne haddie bre..
ğ - bre ne petrus!!!
b - ben, şey, kem...
ğ - kes zırvayı, imdi diyeceklerimi iyi dinle, bir daha beni ihmal etmeyeceksin, ayrıca bundan sonra ı, ş, ç ve ö da rahatsız.
b - onlar kendileri gelsin şikayete..
ğ - senin o burnunu duvara sürterek kıvılcım çıkartacağım, akıllanmayacaksın sen.. ihmal edilen harflerin abisi benim, beni tanı. ayrıca ı veş kız, kız kısmısı erkeklerle konuşmaz..
b - kaçıncı yüzyıldayız bre(kendi kendime)
ğ - bişey mi dedin?
b - haklısın diyorum abi..

çay ikram ettim "ğ" ye, bitirdikten sonra kaşığı bardağın içine bıraktı, tek şekerle içiyordu çayı.
ğ - ziyaretin kısası makbuldur, ben kalkıyorum.. çay fena değildi, ama vasatsın işte, senden fazlasını beklemek hayata adaletsizlik..
b - ezdiğin yetmedi mi?
ğ - az bile yaptım, alırım aklını, dikkat et..
b - yeter ula---
ğ - taam kes.
b - emrin olur abi, kardeşlere selam.
ğ - yalakalığı bırak, gene uğrarım belki. q ya selam söle, avrupadan gelince uğrasın yanıma..
b - beklerim abi, çocukları da get--
ğ - yeter dedik bre! benim ağzıma da yapıştırdın bu kelimeyi ...

böyleydi işte gelecem dedi ve gelmedi bir daha...

- şikayetçiyim hakim bey..
- tamam anladık...

0 yorum:

Yorum Gönder