Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

2 Mart 2012 Cuma

deli tekerlemeler

3/02/2012 11:24:00 ÖS Posted by mistrafantastic No comments


aklın peşinden yeterince giderseniz, daima akılla çelişen sonuçlara vardığını görürsünüz.
samuel butler.
suçlu biri olmak istemiyorum bu eğlence ve oyun gibi onları oynamaya devam sadece söylüyorum sonra tekrar düşünün biz bir ve aynı gibiydi doğru yolda ama yanlış trendeydim tıpkı bunun gibi şimdi acı bir yüz var şeytanın oynayacak taze bir yeri var labirent gibi beyninde yağmurdan asla kaçamazsın lanet olası her gün hep aynı gri gölge hey bende bir plan biraz var kullanılan kullanılır kullanılabilir benim durduğum yerde kavram var bu kavramın elleri dışarı doğru kaymış ben bile kim olduğumu ben bile ben olmak istiyorum ben söylerim sen dinle ne var belki ben özgür olmak için yapmak zorundayım ne yapmalıyım h ne olur göreceğiz ama denek değilim benim başıma değil sanırım biz geldik burada olduğuna sen istenmiyorsan o zaman bana inanmak zorunda değilsin gittiğinde ama olmaz sadece bunu biliyorsun o ben sadece benim sanıyordum gördüğüm acıyı anlayabilecek birileri ama kazara bana kanıtladın eğer sonunda kendini imha edeceksen şimdi yap ben yaptığım hatayı düşünmek zarar vermez  dayanmayacak düşündüğümden çok daha kötü çünkü ben sana değil bir şey olmanı diledim şimdi bu suçluluk gerçekten var sana geri döndü utanç içinde uzaklaştım elinde kalan tek şey acı bir anı yere bakıyorum bu yüzden hiçbir şey mantıklı etrafta başka kimse olduğunda kafamda sesini duymak söyleyecek neyin var belki ben özgür olmak için yapmak zorunda ne yapmalıyım h ne olur göreceğiz bize karşı bunların hikayesi kazanmak veya kaybetmek üzerine başkasının ayakkabıları ayaklarımı zorluyor onların şekilde yaşamak orası olduğunu yapıyor ret edildi ne tamam değil bu dünyada herkesde bir çip var bunların boynunun her iki tarafında hiç saygı var bir saniye kadar bekleyin basınç çok fazla, çok ahmak var hissediyorum çok fazla kilo bayanlar ve baylar bağırarak lütfen sadece onlar öyle tuzağa çekiliyor hissediyorum başkasının rüyasında aslında onların bazı solmuş düzeni dolu başarıları var fırsat da cevapsız onların on altı atı vardı geri alınan zaman yapmak istediğinizin tüm bu olması basmaları ve yapmak istiyorsun hepsini geri demekse birileri olacak herkes söylüyorum benim için yapma birisi olacaksın bana herkes için hiç şansı yoktu seslileri olacak seni zaman (bu gibi) geldi söylüyorum ediyorum olacaksın belki sonunda işim bittiğinde onu alırsınız  hayal uyumuyorum dayanıklılık oluşturmak için uyku fotoğraf makinenizi alın bu yolculuk başlamak üzere otur içinde zoka buna tekrar diyelim eğer değersizsen değersiz olduğunu söylüyorum onlar gitti sen delisin kendinize bodrum bütün gün ya kendini benim deli tekerlemeler zenginliği için sonra zihinsel apranax girdi ben kalp çıkmamak bildiklerini tekrar ediyorum bak göğsümde bir beyin gibi konularda hissettim gittikçe nerede benim koltuğun altındaki kitaplarım masamın üzerinde bıraktığım bir kitap öğretmenim sayın çetin gibi tüm bu bilgi ile sen üniversiteye gitmek için çalışıyorsun  avukat ya da doktor olmak daha ziyade okullar şiddet tesbih benim için çalışıyor sizin için işe yaramayabilir hayır ödev yapacak işlerim var belki sonunda işim bittiğinde onu alırsınız.

0 yorum:

Yorum Gönder