Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

10 Mart 2012 Cumartesi

bana inanma

3/10/2012 12:58:00 ÖÖ Posted by mistrafantastic 2 comments
kendi yel değirmenimi kendim vurabilirim pekala. senin lütfuna ihtiyacım yok.

bazen dünyayı dörde yarmak istiyorum. sonra tekrar birleştirmek ve ek yerlerine merhem sürmek. insanlarda sürekli yaptığım bir şey. sonra kendilerini kendilerine aynen teslim ediyorum üstüne arkadaşları oluyorum ne güzel. insanların çoğu hata olmayan hatalarının farkında. çoğu hatalarını inkar ede ede daha tiraj getiren hatalara geçmiş durumdalar. sonra kendileri de bu reklam politikasına inanmışlar. canlarım benim. ne istiyorlarsa önlerine atıp işime bakıyorum.

şüphesiz ellerim kötü değil. ellerim iyi de değil. ellerimin bir özelliği yok. tabii bundan bir yazı çıkarmayacaksam. yoksa sigara boşluğu mu kalır bu parmaklarda, yoksa üzerindeki soba yanığı izleri mi, insanlarla toklaştığımda hissettiklerim mi kalır, bilemezsiniz. sizi öyle bir kandırım ki ellerimden tutup ölüme gidersiniz, mutlu olursunuz.

mesela senin ekstra bir özelliğin yok. ellerin normal gözlerin kahverengi. saçlarından bana ne? gözlerin toprağa benziyor derim, topraktan bahsederim, yolalrdan bahsederim, gözlerini dünyanın en tepesine taşırım, ondan dünyaya baktığı söylerim ellerinden tuttuğumda. o kadar çok yalan söylerim ki sana caz'dan hoşlanmaya başlarsın. sonra ellerini dikenlere batırır, kaktüslerle dolu bir labirentte bırakırım seni. o zaman anlarsın insan ne demek, görmek ne demek, o ellerle hissetmek ne demek.

hani sen diyorsun ya en kötü barış savaştan daha iyidir diye. sana öyle barışlar gösteririm ki, şizofren halklar yaratan. sana hayali bombaların altında düğün nasıl yapılır gösteririm, ayakta tedavi ne demek, savaş ne demek, akıllı bomba ne demek. insansız uçaklar gösteririm sana, barışı koruyan, sürekli alınan dolu bekleyen silahlarla korunan barışı gösteririrm sana. edebiyat yaparım sana, sınırdaki çiçekleri gösterip kandırırım seni.

sen normalsin. normal olmak suç değil. normal olmak normal. anormal olmak sana reklamlarda gösterildiği gibi değil. sabah uyanıp kendini böcek şeklinde bulmadıysan bana yalnızlıktan bahsetme.

kapıyı sessizce kapat, uyumaya çalışıyorum burada.



2 yorum:

  1. "Bazen dünyayı yeniden toplamaya çalışıyorum; elimden ellerimi kanatarak alıp parçaladılar, ruhum da içindeydi,aklımın gözleri de. Bulduğum parçalarla artık idare edemiyorum. Bazen de her şey güzel olacak diyen yalancılara inanıp yerimde oturuyorum."

    YanıtlaSil
  2. Mana ya da nazire arama yorumumda,"doğaçlama iç döküntüsü" :)

    YanıtlaSil