Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

14 Nisan 2010 Çarşamba

mutlu bir gün

4/14/2010 12:15:00 ÖÖ Posted by mistrafantastic No comments
her gün yaşamak istediğim gerçeği yeniden seçiyorum. pratik becerikli profesyonel olmaya çalışırıyorum, ama arzununda benim yanımda olmasını isterim. zorunluluktan ya da hayatımdaki yalnızlığı azaltmak için değil, güzel olduğundan.katıksız aşktan ya da yalnızlığı azaltmak için değil, güzel olduğundan yaparım bunu.

tanımadığım, planlarımda yer olmayan birine aşık olduğuma inanabilsem keşke. aşkı kontrol altında tutmakla, reddetmekle geçen bütün bu ayların bende tam ters bir etkisi olmuş: bana başkalarından farklı bir şekilde ilgi gösteren insanlara kendimi kapatıveriyorum galiba. neyse ki ondan telefon numarasını istemedim, nerede oturduğunu bilmiyorum, fırsatı kaçırdığım için kendimi suçlu hissetmeden kaybedebilirim onu. ve eğer durum buysa, onu çoktan kaybettiysem bile, hayattan mutlu bir gün çalmış oldum. şu dünyada mutlu bir gün bile mucize demek...

0 yorum:

Yorum Gönder