Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

11 Aralık 2011 Pazar

pardon bir dakka bakar mısınız?

12/11/2011 12:36:00 ÖS Posted by mistrafantastic No comments

pardon, bir soru sorabilir miyim?

şu an sordunuz.

iki soru sorayım o zaman, olur mu?

iki etti efendim.

çok güldüm başıma bir şey gelir mi? 


şimdiye kadar gelmediyse daha da gelmez.

dalga mı geçiyorsun?


hayır.


dün gece saat 11 civarı, st. andrew otobanı 2. kilometredeki korulukta yalnız başınıza boza içtiğinizi söylediniz. ancak ifadenizi doğrulayan bir tanık dahi yok! şimdi tekrar soruyorum bayım, cinayet işlendiği sırada tam olarak neredeydin?


tekrar anlatıyorum sıkı dinleyin:

st. andrew otobanı 3. kilometrede sigara içiyordum. otobana girdiğimde arabanın sağ arka tekeri inmeye başladı. 3. kilometrede durdum. otostop çekmek için bekledim bir müddet, daha sonra gerideki işletmeye doğru yürümeye başladım. fakat vardığımda kimse yoktu. ben de boza içtim. arabama geri döndüm ve sigaram bitti.

kesinlikle eminim bahsettiğiniz zaman diliminde boza içiyordum, kan değerlerim ve sevgilim size bunu kanıtlamazsa arabamın inik tekerine bakın. bir de benim ellerime; sigara boşluğu olan bir elden ateşlenen sig sauer tam isabet kaydeder, garanti kurşunu çıkmaz o silahtan.
  
yüksek kaldırımda güpe gündüz, melahat'i almışsın da sonra alemdar'a gitmişsiniz, öyle mi?

siz magazin olmalısınız. neden sormuştunuz, durun kaçmayın lütfen. açıklayabilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder