Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

11 Kasım 2011 Cuma

11.11.11 cuma namazı çıkışında basına verilen beyanat

11/11/2011 01:23:00 ÖS Posted by mistrafantastic 2 comments
- sayın ali berkay nasılsız?
- önce bir selam verin.
- selamın aleyküm.
- ve aleyküm selam. şimdi soruları alalım.
- efendim bu haftaki cuma nasıldı? genel olarak görüşlerinizi alalım.
- öncelikle zammı sure seçimleri gayet güzeldi. müezzinin bir dakikalık gecikmesi dışında önemli bir hata yoktu.
- caminin lokasyonu hakkında neler düşünüyorsunuz?
- efendim caminin lokasyonu iyiydi. girişlerde problem olmasa da çıkışlarda büyük problemler yaşandı. diyanet cumayı bir daha buraya vermeyebilir bu sebepten.
- imamın performansı nasıldı?
- efendim imam yaşını başını almış bir insan. çok da fazla birşey beklememek lazım.
- peki cemaati nasıl buldunuz?
- daha iyi olabilirdi. tesbihatta tesbihlerin bloklar arası geçişinde problemler yaşandı. bunlar modern namazda önemli.
- kendi adınıza neler diyebilirsiniz?
-efenim elimizden geldiğinde tadil-i erkana uyduk. safımdakilere de dikkat etmeye çalıştım.
- son olarak söyleyeceğin birşey var mı?
- önümüzdeki namazlarda daha iyi performans sergileyeceğimize inanıyorum. hayırlı cumalar tekrardan.
- evet efendim cumadan sonrası ali berkay'ın görüşleri böyleydi. mustafa söz sende.

2 yorum:

  1. Katip meleklerden özür diliyoruz,düşük performansımız için,bu hafta böyle geçti, önümüzdeki cumalara bakıcaz artık:)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada muhtar bey grafik-görsel destek veriyo anlaşılan. Vay bitirim ikililer vay:)ama imzasını göremedim?

    YanıtlaSil