Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

12 Temmuz 2011 Salı

temize havale

7/12/2011 12:19:00 ÖÖ Posted by mistrafantastic 2 comments
eve dönmek istemeyenlere hitap ettiği müşahade edilmiştir.
çocuklar ölüme yaklaştırır. - hegel.

seslenmek istedim, yüzümde çapaklar
yüzümü yıkamadım aynaya bakma korkusu nihayet
bazen, camları yemeye çalışan bir kedi var
çocuklara sakallarım batsa
doğru ışık altında şefkat keder gibi gözükür.

gözlerim kısık olsa da 
sorumluluklar ağırlaştırmış havayı
kesintisiz bir dezenfektan
daima eksik, kesik, kurşun
hırıltılı sesiyle deli dibimde
bilinçaltım, bana rağmen, benim için.

türküler dinledikçe uzaklaşmışım
ayaklarım gidiyor, ben bakıyorum
dümeni belirsiz rüzgarlara teslim
camus deyince aklıma yabancı geliyor.

her şey gibi bunu da erteleyeyim
yaprakların gölgesinde narin
insanın hislerini dümdüz edecek kadar
etekleri çiçek, gözleri toprak rabbim!

seni seviyorum bir film cümlesi
duyunca gerçekliği yitiriyor, dalıyorum
alev gibi kıvrandı iki içinde bir
gözlerimi kapatıyorum, açtığımda
herkes gitsin, yankımı duyma umudum hala varken.

şimdi istiyorum ancak
ve ancak, gümüş külleri
maki yangını gibi hızla
dökülürken fesleğenden
temize havale etsin şu havayı.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. şu müzikle birlikte okunmalı: http://fizy.com/#s/1s2vlx
    (önceki yanlış olmuş :)

    YanıtlaSil