Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

26 Ocak 2012 Perşembe

Akıyor Zaman

1/26/2012 06:24:00 ÖS Posted by mistrafantastic , , , No comments


seksendört genel olarak iyi bir grup. başarılı parçaları var. metal müzik açısından da kendi tonlarını bulmuşlardı k.g.b.'de. yeni albüm çıkarmış bu arkadaşlar, akıyor zaman adını vermişler.

beklentilerim yüksekti bu albümden. buldum dinledim, sanki sürekli aynı şarkı çalıyor, aynı havada gidiyor albüm bir kaç şarkı dışında hepsi ortalama parçalar. albümün en güzel yanı albüm kapağı, bir de cd'nin içeriğindeki çalışmalar. zaman tüneli gibi verilen dört ayrı konsept çalışma güzel.

dört tane(3+1) güzel parça var:  elbise, akıyor zaman, gözün doysun ve artı bir pert oldu.çıkış parçası yanlış seçilmiş bana kalırsa. öceki albümlerinden sonra daha da sertleştirmeleri gerekirken, son derece soft bir albüm yapmışlar. sanki ortlama dinleyiciyi elde edelim yeter demişler gibi. 10 üzerinden en fazla 6 alır, o da 11 dakikalık şarkıdan dolayı. değinmeden geçemeyeceğim, bazı şarkılardaki sözler aşırı derecede ağlak, zır zır kafayı yoruyor.

'yetmez ama dinliyoruz. k.g.b bu albümden kesinlikle daha başarılıydı diyebilirim. artık şu noktadan sonra kendilerini geliştirmelerini beklemiyorum, bu modda devam ederler, eurovision'a filan giderler. alternatif müziğin laneti vurmuş gibi. umarım silkinirler.

tracklist ise şu şekilde:

1 - hayır olamaz
2 - kara duvak
3 - şimdi hayat
4 - pert oldu
5 - kendime yalan söyledim
6 - söyle
7 - gözün doysun
8 - bin kere
9 - elbise
10 - akıyor zaman

0 yorum:

Yorum Gönder