Ægroto dum anima est, spes est. (Erasmus, Adages, 2.4.12)

26 Eylül 2011 Pazartesi

Varış duyurusu

9/26/2011 12:00:00 ÖÖ Posted by mistrafantastic No comments




 I.


soğuk gözlü kız gidiyor
o sadece son bir melodi
bana söylenen,
boşluğu yeniden keşfeder gibi
.

ben seni en çok
zorla götürüldüğüm yerlerde özlüyorum
birçok komik şey gibi, acıklı.

II.

hamle yapmak için çok bekliyorum
beklentinin altında eziliyor,
karaya oturmuş hissediyorum
bütün umudumu yele vererek.

 işte bir çocuk görüyorum
güneşi sapanla vurmaya çalışan
aslan çizemediği için kedi çizen
bir yerden başlayıp
gecenin karanlığını görmeden uyuyakalan.

yön duygumu sele verdim
yetmiş birinci kez duruyorum aynı yerde
bir yerlerde insanlar ölülerin arasında yatıp
ölümden kurtuluyor
bense dağılmamak için dikenli telle sardım kendimi.

III.

sen hareketlenince her şey aniden olur;
okulun yolu, dolu banliyöler
sigara yakınca gelen otobüsler
daha fazla insan kokusu,
önüne bakarak yürüyen insanlar
çöp karıştıran kediler,
kulaklarını kapatmadıkça rüzgar.

0 yorum:

Yorum Gönder